جديد المواضيع
قسم مشاكل الاعضاء الشخصية ومحاولة حلها فضفض وقول الي في قلبك هتلاقي الي يسمعك ويحس بيك ويرد عليك مشكله عاطفيه مشكله شخصيه مشكلة اصحابك

ارجو مساعدتي بنصيحة

عدد المعجبين3الاعجاب
  • 1 Post By ليبيا في القلب
  • 2 Post By ليبيا في القلب
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
ليبيا في القلب
افتراضي ارجو مساعدتي بنصيحة

ارجو مساعدتي بنصيحة

انا طالبة بعمر 18 لي ابنة عم كانت تحب شخصا كثيرا ولا ترى شخصا سواه فعرفتني عليه بإعتباري ابنة عمها وانا اعتبر هذا الشخص صديقا لي فقط لا غير إلا أنني تفاجأت بإعترافه بحبه لي منذ فترة ولكنني أخبرته أن ابنة عمي تحبه وانا لا استطيع اخذ حبيب من شخص وبالاخص من قريبتي وصديقتي وكانت المفاجأة ان ترك هذا الشاب ابنة عمي واخبرها انه يريدني انا والأن هي لا تكلمني ولاتطيق رؤيتي لاني اخذت منها حبيبها كما تضن
هل انا مدنبة بتصرفي هذا؟؟؟....ماذا افعل برأيكم؟؟

المواضيع المتشابهه:
*تيتو* معجب بهذا.

من مواضيعي في كريزي مان

* تفسير حلم المرض
* تفسير حلم المرض
* تفسير حلم الموت للميت
* تفسير حلم اكل البيض المسلوق
* ارجو مساعدتي بنصيحة
* تفسير حلم الاغتصاب
* تفسير حلم الخطوبة

SoLa
افتراضي رد: ارجو مساعدتي بنصيحة

السلام عليكم

حببتي انا هانصحك زي اختي الصغيره او بنتي البنت في السن الـ انتي فيه بتكون مشاعرها متلخبطه مش عرفه هي عايزه ايه واي شخص ممكن يبتسم ويسمعها كلمة حلوه ممكن تسلم له قلبها لان البنت اكتر شئ يوثر فيها الكلمة الحلو ومن الكلمة دي ممكن يتغير حالها كله يااما الشاب هايتسلا بيها كام يوم ويشوف غيرها او يوقعها ف مشكله او اهلها يعرفوا ويفقدوا الثقه فيها يااما هايتكلم ويمسك سيرتها مع اشخاص وهاتكون سمعتها مش حلوه عارفه كل ده بيحصل ليه
عشان بتكون علاقه مش ع نور لو نسمع كلام الله ونلتزم ونعرف ان لو الشاب ده بيحبني هايدخل ويتقدم لاهلي ويطلب يدي حببتي هاقولك ع حاجه الشاب ممكن يحب بنت وعشره لكن لما بيفكر بزوجه في بيته بيفكر ف بنت ملتزمة سمعتها طيبه لتحمي شرف بيته واسمه وخدي كلامي ثقه
وقريبتك دي السكينه وخدها وتفكرها طايش حببتي تصرفك صح معاه وعملي نفس التصرف مع غيره انت لو عايزني تعالي اتقدم اما عن زعلها منك كلميها وعرفيها سمعت منك خلاص ماسمعتش يبقي هي حره وف يوم هاتعرف ان تصرفها ده اكبر غلط

ربنا يحفظكم ياقلبي

من مواضيعي في كريزي مان

* فساتين سهرة بالون الاحمر تصميمات طويلة وقصيرة
* فساتين ميتاليك تصميمات طويلة وقصيره رائعه الجمال بالون الفضي
* فساتين سهرة بالون الذهبي فساتين ذهبي تصميمات قصيرة وطويلة
* فساتين سهرة الميتاليك اجمل مجموعة فساتين سهرة بالون الفضي
* وزارة التضامن تصرف 50 الف تعويض لحالة الوفاياة لقطار الاسكندرية
* صورحادث قطارالاسكندرية
* وفاة مستشار بشركة السكك الحديدية اثناء مشاهدة حادث قطار الاسكندرية
* حادث قطار الاسكندرية
* حادث قطار الاسكندرية
* ازالة منزل الممثل يحيي الفخراني بالمنصورة

ليبيا في القلب

اشكرك اختي على كلامك ......انا عارفة ان يلي عملته صح لكن ربي ياخد الحق هي ماتكلمش فيا ليها سنة ومتزوجة حاليا

SoLa و *تيتو* معجبون بهذا.

من مواضيعي في كريزي مان

* تفسير حلم المرض
* تفسير حلم المرض
* تفسير حلم الموت للميت
* تفسير حلم اكل البيض المسلوق
* ارجو مساعدتي بنصيحة
* تفسير حلم الاغتصاب
* تفسير حلم الخطوبة

*تيتو*

ربنا يحفظكم

من مواضيعي في كريزي مان

* تيتو
* حصريا اغنيه بضحك قصاد الناس - حسن عبد الوهاب توزيع الحسينى اكس ميوزك برعايه تيتو كريزى مان
* مهرجان صرمه راجل غناء سردينا الطوفان _عربى كاريكا توزيع المرعب عفرتو برعايه تيتو كريزى مان
* مهرجان فرحه العصابه غناء شقاوه_سردينا الطوفان توزيع المرعب عفرتو برعايه تيتو كريزى مان
* مهرجان أراجوز وساحر سادات وفيفتي توزيع اسلام مزيكا برعايه تيتو كريزى مان
* اغنية محمود الليثي بونبونايه توزيع اسلام مزيكا برعايه تيتو كريزى مان
* مهرجان ياله على الصفين غناء " سردينا الطوفان مندو العلم عربي كاريكا عبدو وركة توزيع المرعب عفروتو مزيكا تيمو الدباحرعايه تيتو كريزى مان
* حصريا مهرجان (فريق الاحلام و الاردن (الدخلاوية ) زيزو النوبى الشبح حمو صبحىيع ايمن الكومى برعايه تيتو كريزى مان
* اغنية خلي عينك وسط راسك لاحمد شيبه توزيع عمر المنادلى شبح الحجايزة برعايه تيتو كريزى مان
* مهرجان موزع فنان ماستر كوالتي برعايه تيتو كريزى مان

Ahlemgry

اضن افضل طريقة هي ان تتكلمي معها و تخبريها بما حصل من البداية و انك لم تكوني تعلمين بانه كان ليتركها اذا رفضته، من جهة اخرى اخبريها بان الله احبها بابعاد شخص مثله من حياتها ، و كذلك من حياتك سلام

من مواضيعي في كريزي مان

* تفسير الدخول في الارض

نور الجنه حور العين

حبيبتي انتي صغنوتنه اوي بكره تنضجي وتعرفي ان الشخص المناسب المحترم بيدخل البيت من بابه ركزي في مذاكرتك لانها ابقالك

من مواضيعي في كريزي مان

* تفسير ارتداء المتزوجه لفستان الزفاف
* رؤيه ارجو من الله ان تكون خير

هارون_العامري

جزاك الله على وفائك لقريبتك وعدم غدرك بها إلا أنه عليك أن تتفهمي حالتها فهي في جرح نفسي عميق يجعلها تفقد ثقتها بنفسها كلما تذكرت أنه اختارك عنها ... وأفضل الحلول في هته الحالة هو إعطاؤها فسحة من الزمن حتى تستعيد مسار حياتها الطبيعية ثم أن تراسليها (سواء برسالة أو بفيديو، حتى لا تتقد مشاعرها) وتفهميها بهدوء كل ما حدث وتذكريها بمدى حبك لها وقربك منها .
بالتوفيق أن شاء الله

من مواضيعي في كريزي مان

* تفسير حلم الرقية للذات من المس

زياد وياسمين

[quotليبيا في القلب;2729106]انا طالبة بعمر 18 لي ابنة عم كانت تحب شخصا كثيرا ولا ترى شخصا سواه فعرفتني عليه بإعتباري ابنة عمها وانا اعتبر هذا الشخص صديقا لي فقط لا غير إلا أنني تفاجأت بإعترافه بحبه لي منذ فترة ولكنني أخبرته أن ابنة عمي تحبه وانا لا استطيع اخذ حبيب من شخص وبالاخص من قريبتي وصديقتي وكانت المفاجأة ان ترك هذا الشاب ابنة عمي واخبرها انه يريدني انا والأن هي لا تكلمني ولاتطيق رؤيتي لاني اخذت منها حبيبها كما تضن
هل انا مدنبة بتصرفي هذا؟؟؟....ماذا افعل برأيكم؟؟[/quote]

اولا انتوا سنكم صغير لسه وبلاش تتسرعوا فى موضوع الحب والارتباط ده لان نتايجه وحشه لو ما احسنتيش الاختيار وبعدين الشخص اللى بتتكلمى عليه ده ولا يستاهلك ولا انتى ولا صحبتك لانه غدر بيها وسابها مجرد ماشافك حاولى تشرحيلها انك رفضتى حبه ليكى عشانها وربنا يصلح ما بينكم

من مواضيعي في كريزي مان

* رمى الابن بالقمامه والتبرز على السرير